Els Serveis Públics Municipals atenen en aquests moments una vintena de xicotetes obres en vies públiques i edificis amb les quals el departament que dirigeix el regidor Francisco Valverde dóna resposta “a qüestions que encara que passen normalment desapercebudes, són tremendament importants per al dia a dia dels veïns de Vila-real”. Valverde ha volgut d’aquesta manera posar en valor el treball i l’esforç dels serveis del GD’OS per a dur a terme aquestes xicotetes obres “en les condicions adverses en què ens hem trobat el departament, sense pressupost, endeutat i sense cap contracte per al manteniment de vies públiques i edificis des de principis d’any”.
“En els Serveis Públics Municipals hem posat en marxa un pla de xoc per a posar a punt aquells jardins i parcs que necessiten una actuació urgent i un altre pla especial per a la neteja de les fonts de la ciutat, que es trobaven en estat deplorable. La tercera pota d’aquesta política de millorar les condicions dels espais públics de la ciutat són la multitud de xicotetes obres que, des de fa sis mesos, estem realitzant, com a reparació de voreres, construcció de rampes per a discapacitats, arreglar clots, etc”, detalla l’edil. De fet, només en aquesta setmana s’estan duent a terme una vintena d’aquest tipus d’obres. “I cada setmana és igual, perquè a aquestes obres li seguiran la setmana que ve altres més”, afegeix Valverde.
La falta d’un contracte de manteniment tant de vies públiques com d’edificis des de principis d’any ha portat al departament del GD’OS a haver d’assumir directament l’execució dels treballs i la seua contractació a empreses externes. En aquest punt, l’edil de Serveis Públics recorda que la política del departament és la de contractar basant-se en tres criteris: “Que les empreses siguen competitives en preu, que siguen de la ciutat i diversificar la contractació, per a d’aquesta manera fomentar la creació d’ocupació a Vila-real”. De fet, la vintena d’obres que s’estan executant en aquests moments han sigut encarregades a tres empreses del municipi.
No hay comentarios:
Publicar un comentario