La delegació de Turisme de l’Ajuntament de Vila-real i el Patronat Provincial de Turisme instal·laran dimecres que ve, 2 de novembre, una carpa informativa enfront de l’estadi de futbol d’El Madrigal amb l’objectiu d’informar els prop de 2.000 visitants que s’esperen per al partit entre el Villarreal i el Manchester City i aprofitar, per primera vegada, la participació del Villarreal CF en la Champions League per a la promoció turística de la ciutat i la província.
El regidor de Turisme, Emilio M. Obiol, dóna d’esta manera un pas més en la línia iniciada en el partit que es va jugar al setembre contra el Bayern de Munic d’aprofitar l’oportunitat que la visita d’aficionats europeus suposa per a la promoció turística de la ciutat. Amb aquesta finalitat, assenyala Obiol, s’ha comptat en aquesta ocasió amb la col·laboració del Patronat Provincial de Turisme per a una iniciativa que consistirà en la ubicació d’una carpa de 4x4 metres en l’interior de la qual es col·locarà un mostrador des del qual, tant el Patronat com la regidoria de Turisme, distribuiran informació i fullets sobre totes les possibilitats que ofereix la ciutat i la província. Per a això, la carpa estarà ubicada durant tot la jornada, des de migdia i fins aproximadament les 22.00 hores, en l’encreuament entre els carrers Ermita i Blasco Ibáñez. “Per al partit del dimecres s’espera la visita d’uns 2.000 aficionats britànics del Manchester City i la meitat d’ells, aproximadament, acudiran a Vila-real al marge de viatges organitzats”, explica Obiol. La carpa farà possible “informar-los de què poden visitar o on poden anar a menjar, així com de tota la informació turística rellevant de Vila-real i la província perquè, en un futur, puguen tornar a visitar-nos”, indica el regidor.
Per a posar en marxa aquesta iniciativa, a més de la col·laboració del Patronat Provincial de Turisme, l’Ajuntament de Vila-real s’ha posat també en contacte amb el Villarreal Club de Futbol que, segons Obiol, “ha mostrat tot el seu suport” a l’actuació. “La ciutat de Vila-real ha d’aprofitar l’oportunitat que representa poder arribar en una única acció turística a un públic de 2.000 turistes britànics a què, d’una altra manera, resultaria molt difícil arribar”, assenyala l’edil.
No hay comentarios:
Publicar un comentario